To dixtaki: Ένα ξεχωριστό Euroleague Preview.

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Ένα ξεχωριστό Euroleague Preview.

Καλησπέρα καλησπέρα,

Η Ευρωλίγκα ξεκινάει σήμερα μετά από μία εβδομάδα διακοπής και το Διχτάκι σας παρουσιάζει τους σημερινούς αγώνες με έναν ξεχωριστό ,όπως πάντα, δικό του τρόπο.



Λοκομοτίβ Κούμπαν – Ρεάλ Μαδρίτης (Basket Hall, 18.00)

  • Ρούντι : Πωπωπω !! Πάλι ταξίδι !! Πάλι Αεροπλάνα ;; Ρωσσία ;; Που ξεπέσα ρε μάγκες... Κάποτε πηγαίνα και κανά Μιάμι... Τώρα τίποτα. Χάλια !
  • Ροντρίγκεζ : Ρούντι άσε τις μ#$%#κίες και συγκεντρώσου ! Πάμε να πάρουμε την νίκη ! Είμαστε στο 4-1 μαζί με Μακάμπι και ΤΣΣΚΑ. Πρέπει να νικήσουμε αύριο. Καλό το Κόπα ντελ Ρέι αλλά πρέπει να την πάρουμε την Ευρωλίγκα φέτος.
  • Μπουρούσης : Εγώ πότε θα πάρω Ευρωλίγκα ;
  • Λάσο : Λοιπόν μάγκες, ετοιμαστείτε να αντιμετωπίσετε μία πολύ σκληρή ομάδα. Χωρίς εμπειρίες αλλά με μεγάλο πάθος...
  • Μπορούσης : Εγὠ πότε θα πάρω Ευρωλίγκα ;;
  • Λάσο : Γιαννάκη πάρε δέκα...

Ολυμπιακός – Αναντολού Εφές (Σ.Ε.Φ, 20:00)

  • Σπανούλης : Εεε.. Μπππρρρ... Μάγκες άυριο πάμ δυνατά να παρούμ το παχνίδ γιατί ειν᾽ ζόρικα τα πράγματα. Θα είναι και η Ολυμπιά στο γήπεδο με τα παλικάρια μου. Ντάξ᾽ δικό μας ο Αγγέλου και ο Κωστάκης (Βασιλειάδης) θα το πάρουμε το μάτς.. Ειιιιι Χααααα..
  • Μπαρτζὠκας : Σταματήστε της πλάκες ρε !! Το μάτς θα είναι δύσκολο άυριο ... Και κανονίστε να τραυματιστείτε μαλακισμένα, τώρα που έκανα την δήλωση ότι δεν θα πάρουμε άλλο παίχτη έως το τέλος της σεζόν...
  • Κωστάκης (Βασιλειάδης) : Ο Ολυμπιακός είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα, με πολύ καλούς φιλάθλους (σλρουυυππππ), φοβερους προέδρους... Όλα είναι φοβερά ... Ακόμα και τα σάντουιτς στο κυλικείο...
  • Αγγέλου : Αξέχαστο 2012 γύρνα πίσω

Ζαλκρίρις Κάνουνας – Παρτιζάν ( Ζαλγκίριο Αρένα, 19.45 )

Η συζήτηση πραγματοποιείται το Β´ΚΑΠΙ του Κάουνας, όπου καταλήγουν οι μεγαλύτεροι σε ηλικία παίχτες της Λιθουανικής ομάδας...

  • Σάρας : Βασιλάκηηηηη (το παιδί στο μπάρ) πιάσε ένα ποτάκι... και κανα ξηροκάρπι... δεν κατεβαίνει αλλιώς το γαμ@#$νο... Αχ... Πόσο μου ᾽χει λείψει το Κολωνάκι... Ευτυχώς που παντρεύτηκα Ελληνίδα και την βάζω να μου χωρεύει κανά τσιφτετέλι που και που. Αξέχαστη και μοναδική Ελλάδα.
  • Βασιλάκης (από το μπάρ) : Σάρα παίζεται αγώνα αύριο.. Θυμάσαι ;;
  • Σάρας : Σώπαααα ρεε ! Τι ; Πού ; Πότε ;; Με ποιόν ;;
Ξαφνικά ακούγεται μία φωνή από το βάθος του καφενείου... Ξέρετε.. Εκεί που παίζουν το μπαρμπούτι...
  • Κρ. Λαβρίνοβιτς : Με την Παρτιζάν παίζουμε Σάραα !!! Ξύπνα !!
  • Σάρας : Εντάξει ρε μαλάκα Κριστόφ πώς κάνεις έτσι ;; Αρχίζω και ξεχνάω !!
  • Στομπέγκας : Μάγκεςςςς τι κάνουμε ;; Αύριο έχουμε ματσάκι ... Ελπίζω να μην ενοχλώ ... Σάρα τι λέει ;; Όλα καλά ;; Βασιλάκκκηηηη μια γύρα από εμένα στον Κριστόφ

Το καφενείο ανήκει στην γυναίκα του Σαούλιους (ξέρετε ... για την εφορία).

Μακάμπι Τελ Αβίβ – Μπάγερν Μονάχου (ΝΟΚΙΑ Αρένα, 21.05)

  • Μπλάτ : Χέι Γκάις. Γάτς απ ;; Αύριο παίζουμε με την Μπάγερν θυμάστε ;;
  • Σοφοκλής : Εγὠ θα παίξω τέρμα !! Το πρόλαβα !!!
  • Υπόλοιπη ομάδα : Χαχαχαχα !!
  • Μπλάτ : Σοφοκλή άσε τα αστεία. Η Βαυαροί φέτος πάνε καλά. Πρέπει να τους προσέξουμε..
  • Σοφοκλής : Θα τους διαλύσω κόουτς... Έτσι για να μάθουν να τα παίρνουν από την Ελλάδα... Πεινάααωωωω κόουτς !!
  • Σόν : Κόουτς εγκώ άυριο τέλω να κάτσει πάγκο ξεκουραστεί.
  • Μπλάτ : Γελ, μάι φρέντ Θα δούμε ...
  • Σοφοκλής : Κόουτς πεινάααωωωωω

Φενέμπαχτσέ – Λαμποράλ Κούτσα (Φενερμπαχτσέ Ούλκερ Σπόρ Αρένα, 21.45)

  • Ζοτς (μιλἀει με νεύρα καθώς τα μάγουλα του είναι ολοκόκκινα) : Ποιός το περἴμενε ;;; Ποιός ;;; Βλάκες !! Κωλόπαιδα !!! Με έχετε καταστρέψει !!! Ποιός ;;; Εγώ ;;; Ο καλύτερος προπονητής όλων το αιώνων να είμαι στην τελευταία θέση του ομίλου !!!
  • Κλέιζα : Εντάξει ρε κόουτς ήρεμησε ... Θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε... Μην σε πέρνει από κάτω...
  • Ζότς : Κλέιζα αγόρι μου είσαι χαζός ;; Με τέτοιο ρόστερ ως και ο Παναγιώτης ( Γιαννάκης ) θα πήγαινε καλύτερα ...
  • Κλέιζα : Παναγιώτης, Παναγιώτης ... Ααα ! Ναι ρε κόουτς θυμήθηκα... Αυτός δεν ήταν που είχε πάρει το Ευρωπαίκό το 1987 ;;
  • Ζοτς : Ααα ναααιι γεία σου.. Αν με κερδίσει αύριο ο Σκαριόλο θα πίξετε !! Ακούτε ;;;
  • Μπογκντάνοβιτς : Είμαι σίγουρος ότι αύριο θα βάλω πάνω από 20 πόντους
  • Κλείζα : Καλά καλά τραγούδα.. Θα κάθομαι περιπτεράκι πίσω για να σε περάσω στους πόντους...
  • Μπιέλιτσα : Τι είναι άμυνα ;;
  • Μακάλεμπ : Άμυνα, άμυνα ;; Δεν θυμάμαι ρε φίλε ... Ρώτα το Σαβάς ...
  • Μπιέλιτσα : Σαβάς τι είναι άμυνα ;;
  • Σαβάς : Δεν ξέρω, δεν έχω παίξει ποτέ μου.. χαχα

Ουνικάχα Μάλαγα – Παναθηναικός ( Παλάσιο ντε λο Ντεπόρτες, 21:45)

  • Άρτζι : Λοιπόν μάγκες, πάμε δυνατά στην άμυνα .. Ξέρετε εσείς... Μπετόν Αρμέ θέλω να είμαστε άυριο ...
  • Μήτσος : Κόουτς... Ερώτηση !! Στην επίθεση θα παίξουμε κανένα σύστημα ;;
  • Άρτζι : Επίθεση ;; Σύστημα ;; Ρε Μήτσο με δουλεύεις ;; Αυτά τα έχουμε ξεκαθαρίσει από την αρχή της σεζόν. Θέλω πολλές πάσες και στο τέλος τρίποντο !! Ακούτε ρε ;;
  • Μήτσος : Κόουτς καλά τα λες αλλά σε μερικά παιχνίδια έχουμε σπάσει τα στεφάνια.
  • Άρτζι : Δεν πειράζει ρε, αφού νικάμε το Ολυμπιακό
  • Μήτσος : Ναι ρε κόουτς συμφωνώ, αλλά άμα πάρει μπροστά ο Γαύρος δεν θα πάμε πουθενά με Μ.Ο 60 πόντους... Να περάσουμε και λίγο την μπάλα μέσα ;; Να βάλει και κανείς ψηλός κανένα καλάθι ;
  • Άρτζι : Μήτσο σε παρακαλώ πολύ !! Είπα ότι άυριο θα σουτάρουμε μόνο τρίποντα. Και αν δεν μπαίνουν δεν πειράζει ... Σαπίστε τους στο ξύλο !! Έτσι παίζεται το σύγχρονο μπάσκετ ... Έτσι θα παίξουμε και εμείς ...
  • Τράκης : Ξύλο ;; Ναι ρεεεε ! Ξύλοοοοοοο !!


Γαλατασαράι – ΤΣΣΚΑ Μόσχας ( Αντί Ιπεχτσί, 20.30 )

  • Μεσἰνα : Τσακαλάκια μου αύριο πάμε για την νίκη... Είμαστε σε πολύ καλό δρόμο και νομίζω ότι μπορούμε να φτάσουμε και φέτος μέχρι το Φάιναλ Φορ. Είναι η ευκαιρία μας... Θα λείπει και ο Ζέλικο, παίζει να μην πάει ούτε ο Ολυμπιακός... Οπότε είναι η ευκαιρία μας.
  • Χάινς : Κόουτς λίγα λόγια για τον Ολυμπιακό γιατί δύο χρονάκια εκεί πέρασα σούπερ...
  • Μεσίνα : Εντάξει ρε Κάιλ, μην μας δείρεις κιόλας, στην τελική δεν είσαι ο μόνος που έχει παίξει με τον Ολυμπιακό. Αλήθεια που είναι ο Μίλος (Τεόντοσιτς)...
  • Χάινς : Δεν ξέρω, μισό να τον φωνάξω.. Μίλοςςςς , Μίλοςςς

Και ξαφνικά εμφανίζεται ο Τεόντοσιτς από το διπλανό γραφείο.

  • Μίλος : Κόουτς με φώναξες ;;
  • Μεσίνα : Μίλος παιδί μου έγραψες την τιμωρία σου για σήμερα ;;
  • Μίλος : Μάλιστα κόουτς. Γέμισα άλλο ένα τετράδιο...
  • Μέσινα : Μπράβο Μίλος, αύριο σε θέλω δυνατό... Θέλω όπως και δήποτε την πρώτη θέση στο όμιλο.
  • Μίλος : Δεν είμαι λούζερ, δεν είμαι λούζερ, δεν είμαι λούζερ, δεν είμαι λούζερ....

Μπαρτσελόνα – Εμπόριο Αρμάνι ( Παλαού Μπλαουγκράνα, 21:45)

  • Ναβάρο : Καθρέφτη καθρεφτάκη μου, Ποιός είναι πιο συχαμερός ;; Εγώ ή ο Ρούντι...
  • Φωνή : ΕΣΥ !! ΕΣΥ !!
  • Παπ : Α ρε Χουάν Κάρλος, ειλικρινά δεν έχω γνωρίσει πιο συχαμερό σκουλήκι από εσένα.
  • Ναβάρο : Ούτε και εγώ !!! μουχαχαχαχαχ !!
  • Παπ : Ματσάκι άυριο γουστάρω. Θα τους διαλύσω τους Ιταλούς.
  • Πασκουάλ : Χουάν Κάρλος θα παίξεις άυριο ::
  • Ναβάρο : Συμγωνεί κουνώντας καταφατίκά το κεφάλι του...
  • Πασκουάλ : Το ακούσατε όλοι ;; Αύριο θα παίξει το Αρχηγός...
  • Ντόρσει : Δεν μ αρέσει εδώ, θέλω να φύγω... Άφησα τον Σπανούλη και ήρθα στον Ναβάρο ... Εμένα δεν μου δίνει κανείς σημασία...
  • Ναβάρο : Τζόι σταμάτα την γκρίνια, αύριο θέλω ψηλά το πικ εν ρόλ για να σουτάρω κανα ντριποντάκι.

Και ο Ντόρσει αποχωρεί το καλοκαίρι από την Μπαρτσελόνα ψάχνωντας για τον επόμενο σταθμο της καριέρας του ...











1 σχόλια:

EuroleagueJunkie είπε...

χαχα. πετυχημένο. ειδικά το καθρεφτάκι του ναβάρο και τα νεύρα του ομπράντοβιτς!

άντε καλή τύχη!

Δημοσίευση σχολίου